31 December 2008

selamat datang 2009!

selamat datang 2009.
selamat tinggal 2008.
banyak kenangan manis pahit, masam masin, pedas, kelat semua ado!
kehkehkehkeh
yang pernah aku lalui sepanjang 2008 ni.
semua yang aku hadapi..semua yang aku terjahi itu,
tak kira best atau tak best..
mematangkan aku dalam
mengharungi perjalanan hidup..
dan setiap apa yg aku lalui itu akan tersimpan semat dlm memori hidup aku ni..
jadikannya sebagai pedoman dan panduan..
aku benar-benar bersyukur dan bahagia dengan segala yang Maha Esa telah kurniakan..
semoga ianya lebih 'mekar' dan lebih 'bercahaya' di hari-hari mendatang!
kalau ditanya azam aku..hehehehe nampak gayanya, azam yang dikumpul sejak pertengahan tahun 2007 tu..terpaksa aku frwrd kan ke 2009 ni lagi..hahahahhahahahha tak jugak-jugak kesampaian..nak buat cemaner....tak dok rejeki lagi.... apa dia???? syhhhhhhhhh!

14 comments:

  1. Slamat Thn Baru Yong...moga thn ni lebih Sukses dan cepat sket dptkan adik tuk Chem hehehehe

    ReplyDelete
  2. kak yong... celebrate mana sama chem dan babah??

    Selamat Tahun Baru!!!

    ReplyDelete
  3. yong..happy new year...mak aiii..kelas la yong punya editing.. akak dah lama tak main dgn PS... mcm ingat2 lupa lak dgn editing ni... hehe..

    ReplyDelete
  4. happy new year ayong n family..
    semoga azam tahun baru terlaksana ya..

    ReplyDelete
  5. happy new year yong
    semoga lebih baik dari yg terdahulu......

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru gaks yong n fmly...hehehe mana tau 2009 nie chem dpt adik plaks...

    ReplyDelete
  7. heppy new year yong.tahun baru, sistem cuti yg baru..arghhh tak suker..kak iena suker cuti sem...
    semoga 2009 menjanjikan kebahagiaan yg maksima..

    ReplyDelete
  8. HAPPY NEW YEAR Yong..Semoga lebih success ye tahun 2009 ni & bertambah la family member..he..he..

    ReplyDelete
  9. sama la ngan kite, yong...hopefully 2009 kita dimurahkan rezeki kan, yong...Amin

    ReplyDelete
  10. Salamat Tawun baru juga.. mpoga murah rezki dan jug aberjaya dalam apa jua bidang :D

    ReplyDelete