29 December 2008

Laksa goreng!


ni laksa goreng..tapi bukan laksa yg biasa tu..
ni laksa kuala kangsar.
laksa kuala kangsar ni aku tak berapa suka kuahnya...masam!
tapi aku suka giler laksanya tu...lain rasanya..
kalau tak silap lah, laksa ni dicampur tpg gandum dgn tpg beras...
kalau tak silap aku lah..
tu yg rasa nya lain sket...
agak-agak kenyal bila digigit...

aku beli masa gi balik perak ari tu...
tak tau nak buat pe...nak buat laksa, aku malas!
last last aku goreng ajo..
buat mcm mee goreng!!!
sodappppp!

7 comments:

  1. kak tempat kak iena lak ader lontong goreng..sodapp yong..
    laksa goreng yong pun nampak sedap tu..

    ReplyDelete
  2. salam yong,

    haah. macam speghetti plak. nampak sedapp!

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut tahun baru hijrah 1430 dan tahun baru 2009 masihi
    semoga apa yg dicitakan..akan berjaya utk tahun baru ini..

    ReplyDelete
  4. nampak cam sedap tu...tak pernah pulak try buat laksa goreng ni..laksa kuala kangsar pun tak pernah try

    ReplyDelete
  5. amboi yong...saje jer bagi teman terliurrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  6. amboi2 yong.... laksa goreng la pulak... goreng pun sodap ehh.... hehehe... :D

    ReplyDelete