13 December 2008

layout...

lama rasanya tak buat LO. dulu duk menggila kejap buat LO, scrapping bagai. sedut freebies merata. tu dulu. sekarang lain pulak cerita. faktor umur lah kut kan. kehkehkehkeh. makin dah tua ni, makin lain pulak peelnya. tak gitu?

oh, mula-mula aku malas nak buat kredit lah. pasal aku amik elements dari byk owner. tapi kalau tak kreditkan tak patut lah kan.dah la free...tau tak pe..ish! okeh..okeh..aku kredit kan ye..

credit to : Carrie Stephens freebies, jasmin_lencula_elements

thanks!


{pssst! aku nak tanya ni. bagi member sekitar kl, kajang, putrajaya @ lembah klang, kalau aku anjurkan class deco cupcakes, korang nak join tak? aku anjurkan bawah program kursus pendek kolej aku, penceramah orang lain. kalau ada permintaan, aku nak buat. sekarang tengah buat takwim untuk tahun depan. so, kalau ada permintaan, aku nak listkan dalam takwim...maksudnya, kalau ada permintaan baru aku akan buat...tu yang nak usha-usha dulu ni..harap maklum ye...}



9 comments:

  1. xtvt thn depan eh yong.. ?
    kelas photography ada? :p
    sukati je aku ni kan..

    ReplyDelete
  2. yong aku nak joint.. nak asah semula skill deco cc yg bkarat dah ni....

    ReplyDelete
  3. dah start dah kerja2 kreatif si yong nie..he he he...

    untung arr geng2 sekitar sana...leh join deco cc bersama yong.....bestnyerrr..

    yong, sure ramai nak join tu yong...

    wah...masuk umah ko dah ada lagu2 best arrr

    ReplyDelete
  4. blog yong semakin cantik.. cun melecun

    ReplyDelete
  5. wah...kalau ku ade di area tuh
    harus nak belajar sama!

    ReplyDelete
  6. faktor umur makin muda mmg cenggini...

    ReplyDelete
  7. alahai yong... kalau kat ipoh kan best... leh la join 2kaki :P

    ReplyDelete