30 December 2008

main pasir...

tempat : Teluk Batik, Perak

Chem agak takut-takut dengan laut...
tu yang main pasir je tu...
ish chem ni, sama perangai gak dengan ibunya tau!!
kehkehkehkehkehekeh
aku bukan apa weh...bukan sesaja nak takut dengan air ni...
zaman aku sekolah dulu, join program lepas PMR..
ada aktiviti redah sungai..
tah mcm mana...nasib agak malang...
aku hampir2 lemas!
tah baju sapa aku sempat berpaut...time tu aku dah tak rasa dah cecah tanah kaki aku..
serius time tu aku ingat yang bukan2 dah...
syukur, tak de apa2..cuma tertelan banyak ayor ajo..
tapi kan bila zaman kat U dulu ada gak aku join kelab sains sukan..join main rakit bagai..
tapi sekarang ni, fobia aku tu kembali semula...

tinjau dari jauh je air laut tu...

babah tengah umpan chem ni time ni...
nak suh dia mai dekat sikit dgn air..kehkehkehkeh


nak buat istana...tapi asyik roboh ajo...

20 comments:

  1. alahai tiut nye bdk main pasir tu!!!

    ReplyDelete
  2. ala chem..takut air ker???? bdk2 ni pun yong, kalau awal2 jejak pasir bukan main gelinya.. bila dah start tu, over tau...

    ps: assignment tlh daku siapkan.. hukhuk..penat memerah otak tau..

    ReplyDelete
  3. ala yong...takut kucin ~~ hehehehe
    seronok membaca entry u owlsss ni.. hehehe slmt mengabihkan cuti keep on menembak,,,hehe...tcre and have fun

    ReplyDelete
  4. yong tembamnya ticha skg eks..mesti dia kuat makan kan..napalah anakku itu x naik2 pun berat even byk makan...aku pun x suka mandi laut...sbb air masin & panas terik..konon cam puteri lilin la tuh..keh..keh...dan prangai ku inin diikut oleh hero aku tuh..so bapak dia tensen la..anak ngan mak sama je prangai..hahahah

    re: tu bukan sambal kicap..tp sos yg diletak kicap..xpedas pun..manis jek..kalo sambal kicap tuh paberet org johor kan..PEDASSSS...ceceah ngan pisang goreng..nyammmm..

    ReplyDelete
  5. Salam Yong...
    Cantik arr gambar Chem yang 1st tu...edit cam ner

    ReplyDelete
  6. yong cantikknyer gambar... gerammm sgt tgok gambar chem tu.......

    budak2 mmg camtu..mula jerk..pehtu dah syokk nak berendam jerk.. hehehh

    ReplyDelete
  7. amboi...chem sorang je ke buat istana pasir tu tadek org lain tolong ke? patutlah duk roboh jer..sian chem

    ReplyDelete
  8. comel betul gambor tu.. ada edit2 ker?
    bebudak ada yang takut air ada yang tak takut main redah ajerk..

    ReplyDelete
  9. comelll

    chem takut air yerk...sama cam ibu yerk kakak.....best ler kakak main air....

    re : yong....yg lelain amik ler beras sekampit.... aku tak kuasa nak ngangkut yong......lagipun tu beras basmathi ler...aku mana ler guna he he he

    ReplyDelete
  10. I'd like to nominate for the Kreativ Blogger Award, pick up at my blog tq

    ReplyDelete
  11. Memang cute.Tidak syak lagi!Bakal jadik gadis rebutan nih!

    ReplyDelete
  12. kak iena pun penakut air..takut tul ngan makhluk2 yg ader dlm air..terutama sekali hantu air..keh..keh..
    suker tul chem main pasir..jgn main selalu..nanti berkudis lak..mcm jannah..sensitip tul kulit dia..

    ReplyDelete
  13. wah bestnye chem main pasir.. nak joint sama boley hehehe

    ReplyDelete
  14. wah chem leh geng ngna mia n mija....walaupun still takut2 pasir lagi....tapi kire lulus laa kalo bawak gi pantai hi hi hi

    suke aku tgk gambar2 ko yong...cantik2...kalo kat FP ni lagi terserlah kan.....FP gambar besar....puas laa tgk!!!!

    ReplyDelete
  15. cuti-cuti malaysia ye yong :)

    suruh mama beli aje istana betul chem :)

    ReplyDelete
  16. laa chem pun geng hardy gak ke? berani takat pasir pantai je.. nk main laut..SORRYYYYY...

    re: corningware whouse sale baru lepas ko..aku pun x pi. next time ada, aku inform k?

    ReplyDelete
  17. bestnya main pasir.. kak mimi pun ada gak entry pasal main pasir ni.. tapi tunggu dulu, nak lepas kan entry lain dulu..

    ooo yong fobia dengan air laut ek.. kakmimi pun ada gak sejarah dengan air terjun.. tapi tak pernah fobia dan serik..

    ReplyDelete
  18. suka g teluk batik niey kalu balik perak...

    seronok kan kak yong?

    ReplyDelete