15 December 2008

GahooYoogle

korang pernah dengar GahooYoogle? sekarang dikenali sebagai Ploycola.com lah {dulu formerly known as gahooyoogle}. menggabungkan mesin pencarian Yahoo dan Google dalam satu window. dan mempercepatkan kerja pencarian kita. macam ni...




nak lagi details sila ke SINI. dah lama benda ni. since 2005! mungkin korang pun dah tahu. cuma aku je ni ha yang baru tahu! kehkehkehkehkeh tak up to date sungguh lah aih! [sila jangan gelakkan aku wokeh! biar gua sorang yang gelak. ye, gua tahu gua lambat! ni lah akibatnya terlalu lama tinggalkan sekolah! :)]


11 comments:

  1. ahahaha malu nk bgtau...ida org IT pon tatau mende nih...huwawawaa....

    ReplyDelete
  2. yeke??/aku pun tak tau lagi nih...huhu..malula..

    ReplyDelete
  3. ingatkan google service... yg satelite tu... hehehe... yg tu akak tau.. tapi yg ni 1st time dgr... tq for d info... :D

    ReplyDelete
  4. ni pes time akak dengar. selalu kalau nak search web/gambar memang pergi kat google jer..

    ReplyDelete
  5. serius aku pun 1st time tau. selalu aku guna google je.

    heheh mari kita gelak kat diri sendiri sama2. hahahha
    nama je kerja kat IT department. benda2 ni tetappp x update...huhuhu

    ReplyDelete
  6. ha..ha..aku pun baru 1st time dengar...thanks yong sebab beri info yg berguna ni..

    ReplyDelete
  7. hehhe
    baru tau
    thanks for the info

    mcm keling je bunyi nye
    hahhhehhehe

    ReplyDelete
  8. ye ke..wanie pun tak tau...first time dgr ni

    ReplyDelete
  9. salam yong,

    nak komen gambor cem ni jer....comel sungguh...geram tengok baju ijau tuh!

    ReplyDelete
  10. aku pun baru tau...thanks share info yong

    ReplyDelete
  11. hehehe..kita pon baru tahu..
    thanks for the info

    ReplyDelete