25 September 2008

nan ado cerita..


adehhh berkenaan aku dgn kasut ini!!!!!! korang rasa2 aku rembat tak?????
nampaknya utk minggu ini..blog aku akan sunyi seketika dgn entry...aku balik kampung da...nan ado internet umah arwah opah aku ye... :) lagipun aku akan sibuk beraya..:) tak sompek kut nak ngadap2 ni.. apa2 pun..tggu cerita selepas raya ye......


4 comments:

  1. yong,tak merembat ke kasut tuh?zura pon suka kasut tuh.cantik aaa....org panggey wedges kan?dah ada 1..tgk entry hang ni rasa nk beli lagi ler plak..tiiidaaakkkkkk!!! ni ngk kt kedai mana ni yong?

    ReplyDelete
  2. amboi yong shopping sakan mike erk (hehehhehe) raya setahun sekali apa salahnya. baju kakak mak aih VOGUE giller. caya lah YONg mesti kakak tak sabor nak melaram erk
    Selamat hari raya YONG!!!!

    ReplyDelete
  3. kalau dah suka, rembat aje yong ;)

    ReplyDelete
  4. rembat ke x yong kasut tu?eija sabtu lps rembat 2 kasut kat sogo...satu utk raya satu lg utk keje...huhuhu

    ReplyDelete