12 September 2008

kakak + key ef ci!!!

woooooo tak tahan wooooo!!! ke ef ciiiii!!! ni yang baru punya..apa tah namanye..aku tak hengat.. :)

kakak..siap berlunjur bagai ha..sambil geget drumstick itu....

geget kakak..geget..jangan tak geget....!!!!saja je nak nunjuk kat orang2 yang tengah berpuasa ni..!


"ibu..auntie...nak rasa????? jemput makan..jemput makan semua.... opppss..puasa lah!:p"

26 comments:

  1. hahaha..sama le entry kita yongggg...
    dapkan chemmmm!! hardy x sempat rasa semlm dia dh 'pengsan'.

    ReplyDelete
  2. hirda: tu lah...sampai sekarang rasa kesedapnnya.....

    ReplyDelete
  3. sedapnyer chem...
    auntie nak cikit ler...
    terliur ler plak...
    mmg tau....mengugat keimanan tul ler...

    re : tuler pasalnyer yong....dah ler baru lepas ngan batrice yg tak sihat tu....pc plak buat hal....apa ler malang nasib minggu nie.....plak tu, byk document penting yong.......pening pening pening......

    ReplyDelete
  4. chem..nak cikit bleh..perut aunty ni dr tadi berdongdang syg..huhu~

    ReplyDelete
  5. mama iq: ha...auntie tak poce ye....

    ReplyDelete
  6. waaaaa...cedap ye chem?aunty pun nak cikit ni..kita kan jiran..kakakakaa..(pakai balik ayat nk mintak puff td..hehehe)

    budak2 senang bg makan drumstick je kan yong..senang nk pegang.pastu tulang 1 tu je..

    ReplyDelete
  7. zuera: haah..budak2 pun mmg suka drumstick tu..

    ReplyDelete
  8. Sedapnyer...mintak cikit...hehehe..

    ReplyDelete
  9. cendawanintim: tak leh..auntie puasa!

    ReplyDelete
  10. arine: tak lehhh auntie puasa!

    ReplyDelete
  11. walaweiiiii sedap!!! sedap!!! due org dah promote kfc ni....he he hehe...tapi serius laa mmg sedapkan yong...cume lieya pelik sebab chem boleh makan ngan selambanye...mia n mija jgn harap le...pedas sikit tak mo...so dieorg bedal nasik n sup ajek....

    ReplyDelete
  12. aaaaaaaaa nak sket..td aku p alamanda..tp segan plak nak sggh kfc ..huhuhu

    ReplyDelete
  13. lieya: hahahahaha mmg shedapppp. chem mmg kuat pedasss

    ReplyDelete
  14. sue: ha...auntie tak poce ye...

    ReplyDelete
  15. waaaaa apasal semua tunjuk ayam kfc ni.. cara chem makan ayam tu nampak sedap jer.. siap berlunjur bagai

    balik ni conpem kak mimi buka dengan kfc jugak.. dah bagitau dengan papa farhan dan emily.. ni gara2 tengok entry hirda jugak la ni.. adusss.. tak tahan tengok ayam..

    ReplyDelete
  16. sedapnyer KFC tu...drumstik lg....chem saje jerk tayang drumstik tu....perut nie dah mcm3 muzik keluar....

    ReplyDelete
  17. chem mintak skit leh tak...

    cam sodap jer....

    ReplyDelete
  18. kak mimi: hahaha tu lah..tersama dgn kfc..harus korang semua terjah kfc lak ni!!!

    eija: sabor eija..sabor..hehehehe

    ReplyDelete
  19. maria: ala..nawfal rugi lah..tak makan ayam..hehehehe

    ibu afiqah: nak cket?? meh la mai sini...

    ReplyDelete
  20. uiiii...sedapnyer KFC dia makan..auntie posa..tinggalkan sikit utk auntie kay..

    ReplyDelete
  21. ratna: hehehehe sabar ye auntie...sabar..

    ReplyDelete