17 September 2008

kena tag lagi???????

**iklan: yeyeyeyeyeye hari ini cuti!!!**


aku kena tag da...oleh ibu afiqah....


7 random facts/habits about me :

1) aku suka jenjalan. tak kira lah gi mana sekali pun..gi kedai depan umah pun aku suka! patut la pun..ada 2 tahi lalat kat tapak kaki aku tu!! :)

2) aku ni kan jenis yang cepat marah..naik hangen..tapi cepat pulak cool...cairrrrr!!

3) aku ini adalah seorang insan yang suka cepat rasa bosan! susah jugak aku ni nak consistent dgn sesuatu hal...tapi bab kerja harus istiqamah!! tgk je la blog aku ni..dah berapa kali aku ubah itu ini..templatenya aku ubah...html codingnya aku usik2...hehehehe gue cepat boring lah!

4) lagi satu..kalau aku tengah tido..janganlah cuba2 kacau ye..mmg hangen la!!!!! hehehehehe sorry babah.... :) kalau time lain no hal punyeeee!

5) aku ni pemboros lah.....aku suka sgt membeli dan membelah....camner tu ye??????

6) kalau aku terlupa sesuatu..aku akan gigih giler utk mengingatnya semula....sampai aku ingat! hinggakan kepala aku sakit pas tu...hahahahahahhaha

7) aku paling tak suka bila terpaksa menunggu orang! menceceh la nanti mulut aku...pasal tu aku takkan biar org nunggu aku......


aku nak tag....

1) sue
2) lieya
3) zana
4) eija
5) hirda
6) kak mimi
7) kak eina
8) mama iqa


sekarang turn korang pulak ye..hehehehe korang buat lah ye....kalau rajin le...aku tak paksa..hehehehehe


6 comments:

  1. Assalamualaikum Yong..
    tq sudi jenguk kak t ye! maaf baru hari ni kak t dtg menyinggah.. cantik deco di page yong nie.. macam2 cerita ada ye! dan gambar2 pun cantik2 belaka.. kakak makin besar nampak.. soooo cumellah kakak nie....

    ReplyDelete
  2. hu hu hu..
    kena tag ler...
    sonot ler ko yerk yong..
    ari nie selangor cutikan....
    nak join ko cuti boleh tak?

    ReplyDelete
  3. kak watie: thanks kak...nanti dtg lagik..

    ReplyDelete
  4. hirda: okeh...jawa jgn tak jawab..

    ReplyDelete
  5. zana : ko nak join aku cuti??? kono la jadik warga selangor!! :)

    ReplyDelete