08 January 2009

walau pun pelat....

video


korang dapat tangkap apa yang chem ucap tu????

ni versi 'volume' tinggi punya...

video



10 comments:

  1. chem b'selawat ker tuh..aunty tak bape nak tangkap lah cayang..tp so sweet lah aunty dgr suara chem..

    ReplyDelete
  2. misti best dgr chem cakap..pelat tp kiut..

    ReplyDelete
  3. Aunt dgr rasulullah jer sayang.. betul tak? hehe.. pandai chem... sonok aunt dpt dgr suara dia.. muah.. pasal tempah kek tu, nanti kak t emelkan detailsnya ye.. tq yong..

    ReplyDelete
  4. akak tau dia sebut apa.... berselawat tu....... kelakar la chem ni... ingatkan apa la yg dia bebelkan.. chem oh chem...awak ni comeilaaaa...

    ReplyDelete
  5. re: kalau yong nak tau..beg beroda tu la yg paling cepat rosak..nak tau naper?? sebab bila dia turun dari van je, dia seret beg tu sambil berlari... mak aiii.... patah roda & bhg belah bawah beg tu.. tak dpt nak repair.. (tu masa darjah 1 la)..last2 beli beg yg sangkut kat belakang.. haziq pun tak nak yg beroda ni, katanya mcm bdk kecik..cis memilih tau..

    ReplyDelete
  6. yuhuuuuuuuuuu.........nanti dtg amik award yaaaaaaaaaaa........

    ReplyDelete
  7. wa dpt tangkap skit2 je...Chem berselawat ye yong...

    ReplyDelete
  8. salam yong,

    haha...pelat pun pelatlah...janji dia nak buat, iye x ?

    ReplyDelete