13 January 2009

award & tag lagi????

hari ini pendaftaran pelajar baru..
minggu yang bizi..
aku kena duty di kaunter
harap2 semuanya akan berjalan lancar..

***********

menjadi-jadi pulak semenjak ni dapat award..

thanks kak aimi...


1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.

2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.
--> Kak Aimi

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya.

* aku suka tengok gambar-gambar yang chantek shot nya..
* aku suka sangat kumpul magazine..majalah peberet aku; Pa&Ma, ID dan yang terbaru, majalah Digital Camera..
* aku suka masuk kedai buku..berjam-jam buleh duk dalamnya..
* kalau layan cerita tv, kena baring..tak buleh duduk..nanti aku cepat bosan!
* aku suka kaler merah yang ala-ala ke'pink'an dan kaler cekelat....esp. baju kurung..baju aku mostly semua kaler cenggitu..
* tak buleh tgk orang nangis depan aku..tak pasal2 kang aku yang terlebih sentap menangis!
* pantang gak dengan cekelattt...tapi pantang jumpa lah! hehehehhe
*aku ni nampak cam ganas, tapi hati mak aih...rapuh! mudah 'terpeleot'..tapi aku takkan tunjukkan depan orang..
*tapi students aku kata, aku ni mulut laserrrrrr! ye..dengan mereka, aku terpaksa me'laser'!
*tak betah kalau duk dendiam kat umah..esp. hujung mggu..paling-paling pun ajak babah n chem gi lah mana-mana kedai ke..shoppin' complex ke..agaknya pasal kat tapak kaki aku ni ada taik lalat kan...kehkehkehkehkeh


maka dengan ini..aku nak umumkan...
award ni akan ku berikan kepada anda semua..
yang datang menjengah ke blog ni...
sila ambil ye..
jangan segan silu...

10 comments:

  1. wahhh...cute nye...

    kawe dpt doh...
    kena ambik lagi ke?

    ReplyDelete
  2. aku dpt dah award nie...lom buat lg homework kak aimi bg....bab2 buat tag nie aku mmg malas....

    ReplyDelete
  3. aiyakkk....aku lupe nak amik award nie dr kak fara....harusss ida murka plak kang nie...

    ReplyDelete
  4. yong..tang taik lalat kat kaki tu sama dgn en abg aku..tpkan apsal plak le dia tu tak suke jenjln mcm ko? konpius ni..hehehe!

    ReplyDelete
  5. wah cute2....

    linn tak dapat lagi so amiklah yer...

    hihihihh tgok tv kena baring yer... hahah karang tv yg tgok ko yong...

    ReplyDelete
  6. yong,

    patutlah masa ummi lalu depan politeknik, sesak sungguh jalan, pendaftaran budak baru rupanya

    samalah kita yong, tak boleh duduk diam kat rumah nak jugak keluar rumah walaupun hanya ke kedai atau ke padang permainan :)

    ReplyDelete
  7. hahaha...akak rasa pun sebab taik lalat kat kaki yg buat kita suka berjalan kan... akak & hubby pun ada.. yg hidup lagi..hahahahaha... :D

    ReplyDelete
  8. salam yong...

    wah wah... tersangat lamenye x jenguk n baca cerita2 baru dr yong n chemp... happening sungguh masuk blog yong ni, sejak dr FP lg da happening sebenarnye...

    same la kite, ade tahi lalat kt kaki.. tp la ni, kite x leh nk jalan2 sgt, anak kecik2 susah nk bwk jalan, huru hara, lotih mak cik!

    ReplyDelete
  9. heheh taik lalat kat kaki??? tu memang tanda2 orang yang kaki jalan!!! tidak syak lagi..

    ReplyDelete
  10. aku pun jaga kaunter... kat sana cane? ramai ke?

    ReplyDelete