26 November 2008

tag : workstation

ake kena tag lagi.
kena dgn kak wilda ,
lama dah tag ni.
sesaja buat lupa,
tapi tak buleh la,
hehehehehe

so, ini dia workstation aku yg korang nk tgk tu...
mmg ni gmbr dan situasi yang pure lah,
berselerak tak hengat punya!
aku ada satu lagi w/s,
kat bilik Kualiti yang aku jaga,
tapi tak leh tepek lah kat sini,
P&C ye..hahahahaha


macam biasa, buku-buku le yg penuh...dan meninggi! hehehehe. harap2 bila pindah building baru nanti, bagi w/s yg besar skit ye puan!


dan ni....tmpt aku letak segala apa yg aku nak letak!


sekian, terima kasih!
itu sahaja yang diluluskan ye!

9 comments:

  1. ni maknanya workstation org rajin!!
    boss yong, sila bagi bilik terus kat yong nanti terus ok?? hehehe

    ReplyDelete
  2. wah...tingginyer buku2 tu yong.....x lama lg ada w/s baru erk?

    ReplyDelete
  3. ok pe yong...tu buku menimbun makna nyer ada la byk keja....kan?

    ReplyDelete
  4. yong lecturer ke? byk buku lak....
    workstation ida lak byk fail..

    ReplyDelete
  5. w/station ko menunjukkan ko adelah lecturer yg cemerlang, gemilang dan terbilang.....

    psst...aku sudah puji...sila belanje ok...he he he

    ReplyDelete
  6. cantik!! paling suka gambar chem yang terselit kat situ..

    re: yong akak conpem naik flight pegi "situ" 20-24 dis.. tapi tak bawak family la..huhuhu sedih..

    ReplyDelete
  7. wah2 penuh ngan buku ek.. lecturer yg bagus nih..keh keh keh..

    ReplyDelete
  8. yong...gile penuh meja ko nih..hehehe

    ReplyDelete