06 November 2008

malam ini....."Puaka Niyang Rapik"!!!!

ohhh
kawan-kawan semua..
mari..mari..
malam ini kita tonton

"Puaka Niyang Rapik"!!!!

ohhh..
adakah seseram cerita Ku Seru??????

:)





update: layan punya layan cerita ni mlm tadi....tup tup tup aku terlelap da..... :)

11 comments:

  1. yong ..kty pun tgh tunggu nieh

    ReplyDelete
  2. yong, akak cam tak benai nak buka la...akak ni penakut skit...citer kekasih ku seru tu pun tak penah tgk...takutttt oooooo.

    ReplyDelete
  3. tak mo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    takuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!

    (aku ni spesis penakut yong) mlm ni nak tdo awal...malam jumaat le katekan **wink wink**

    ReplyDelete
  4. hishh linn dgr tajuk dier pon ngeri lak nak tgok...mlm tadi tingin gak nak tgok.. tapi....layan Amazing race,,hehehheheh

    ReplyDelete
  5. owh...peminat cerita seram rupanya...saya penakut, akan jauhkan cerita2 seram..hahahaa..sbb nanti nak p toilet pon terbayang2...poyos kan

    ReplyDelete
  6. salam,

    tak leh lawan lansung cite kekasih ku seru :)

    hantu macam orng africa aje, siap conteng-conteng muka :)

    baru tengok separuh jalan, terus tertido :)

    cite yang tak de identiti sendiri, hantu korea pun ada, hantu kartun pun ada :)

    ReplyDelete
  7. mlm td ekk? akak tgk `Cinta Batu Belah' TV9 then Amazing Race (cam Cik Linn).
    Sorry ler Yong... akak takut tgk citer seram nie & tak galak 3A tgk!

    ReplyDelete
  8. tak best arr yong
    tak leh lawan kekasih ku seru...
    cam kelakar ler plak..antu celoreng2....pastu ada mercun2 bagai.....

    ReplyDelete
  9. oppsss ...lupe ler...
    yong kena tag yerk.....

    ReplyDelete
  10. ala.. tak best sangat la citer ni... cam bosan jek tgk.. kualiti hantu dia pun cam lawak lagi.. tgk hantu yg tumpang moto tu.. bukan takut.. jadi lawak.. huhuhu

    ReplyDelete
  11. uiiii akak ni penakottttt tak leh tengok citer camni sebab otak ni ssusah nak buang kalo nengok gambo2 nie... uuuuu nananakkkk

    ReplyDelete