04 November 2008

cekelat @ belat ??

cekelat @ belat ??
kedua-duanya sama je.. :)
'belat' tu versi sebutan Chem!

ni cekelat peberet aku.
lebih prefer Cadbury..
pack yang besar tu..aku ngadap sorang je!

jom layan gambar je..
ni gambar ambil dari internet ..


nyummmyyyyyy!!!! rasa nak gigittttttt je!

ohhhhhhh.....
tak tahannnnnn! :)


antara koleksi cadbury....

aduhhhh!
tapi sekarang aku teringin sangat nak makan kek lapis cekelat cadbury!
last week ada opismate bawakkan..
dari sarawak..
shedapppppp sangat koranggg wehhhh!!!!
kan senang kalau ada jual kat sini..
ada ke???
kalau ada bagi tau lah..


nyummmyyyy cekelat!!!!

:)



19 comments:

  1. byk nye coklat...menggoda betul..wanie pun hantu coklat jugak...kalau irfan cakap "ket"

    ReplyDelete
  2. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh akak pon suka... adehhhh

    ReplyDelete
  3. adehh.....sedapnyeeee!

    xbley tahannnnnnnnnn!hikhik!\

    salam kenal!

    ~su~

    ReplyDelete
  4. oh!!! tidak....shedapnya...terliur daku yong

    ReplyDelete
  5. yong, lieya pun antu cekelat...kat esbok mmg kene ade stock....tapi semenjak diet ni kene le den kawal2 he he he he he....

    ReplyDelete
  6. yong..shedpa nyer cekelat tu... daku pun mmg antu cekelat begitu juga dnd tu..papa derang ke x layan...
    k lah tu bahasa chen 'belat' kalo bahasa dalila hya aku yg paham...'ochet'

    ReplyDelete
  7. bar besar tu, maria leh ngadap sorang.. :) sama ek.. ;)

    ReplyDelete
  8. Alamak bestnye coklat...nyum..nyum..Yong,akak dah selamat bersalin last Tuesday (28 Oct 2008) finally,it's a girl..ha..ha..

    ReplyDelete
  9. alamakzzz mmg tegode haku tengo sekelatttttttt!!!

    ReplyDelete
  10. cedappnyer..hantu tul la ko no yong..pagi2 kak iena dah terliur..mcm nak terbang ke langkawi jer..
    Jannah tetap panggil coklat ni "ler"-guler..

    ReplyDelete
  11. Mmg hobby yg `diperturunkan' utk Chem nampak-nye! bertuah bdk skrg kan Yong.. kecikX2 dh kenal Cadbury! akak dulu.. coklat Ding Dang jer dik oiii...

    muakaka..

    psst: Yong, suh Chem gosok gigi tau lps mkn `belat'! nanti rongak.. boyfren lariii

    ReplyDelete
  12. sy pon 'antu kadberi'
    penah beli 3x kadberi berulat.
    bukan slh sekelat,tp pasaraye tuh.

    ReplyDelete
  13. besttttttnya belat tu.....sedap arrrr. tak tahan tgk belat tu...

    ReplyDelete
  14. oit hantu cekelat !!! hihihi leh geng ngan en abu la..

    ReplyDelete
  15. emmm cedap nye coklat tu...nak cikitttttt.....

    ReplyDelete
  16. amboi.. ayong promote coklat nampak... hehee.. tp tulah..mmg dh sedapkan? kak t pun minat giler makan coklat.. hehee..

    ReplyDelete
  17. aiyoohhhh choc mmg besh.. speshly yg besaq tu rasa nak baham sowang jer.. yummmssss

    ReplyDelete