09 February 2009

1001 ekspresi!

duk belek-belek desktop kat umah ni..
mak aih, banyak betul koleksi gambar!
tenung punya tenung, jumpa dengan
gambar-gambar chem ni..
macam-macam ekspresi dan riak wajah dia kan..
setiap satu riak wajah itu..
ada cerita dan kenangan nya yang tersendiri..
yang bikin aku senyum sendirian..sepanjang hari!


gambar-gambar ni pernah ada di entry @ fotopages aku dulu..

ohhh..
bila kakak dah betul-betul memahami...
akan ibu ceritakan segalanya pada kakak!!

20 comments:

  1. hehehe..ni mcm penyakit berjangkit je..akak pun suka tgk koleksi gambar lama2... geram kan???

    apakah tandanya itew???????????

    ReplyDelete
  2. sonok la chem ada ibu yg kreatif mcm ni....

    smua gmbr2 chem cantik2

    ReplyDelete
  3. salam yong...
    suka tgk gambo chem tuh... alahai so cute...awak kasik la resipi asam pedam tuh...nampak so yummy !!! keep on snapping yong...studnt mmg mcm2 tau pening lalat gak dibuat... mujur umah dlm poli thari balik tido sat.. hahahaha...happy working

    ReplyDelete
  4. btoi tu yong...mmg aku pon gambo aqil by sgt...smape kena transfer masuk dlm 1 hard disk!!!!tu specialist tuk letak gambo-gambo jek....

    mmm nie membuktikan chem ko dah beso yong...cpt tambah 1 lagiks!!!suh kapok eksen ngan aku...

    ReplyDelete
  5. pandai posing dak chem ni..hehe..best la klau time kamera ader dier tak larik eh...

    ReplyDelete
  6. huhu betoi la chem..pc msti penuh giler dgn gbr chem je dak..kami nye hdisk dh crash 1 sbb penuh sgt..tu tk tmbh dgn editing nye file lagi..aiyooo..untung la derang byk giler pics hehehe..bile tgk² smula sure sengih sorg² pastu rendoo dgn zaman baby² die..ehehe

    ReplyDelete
  7. heheheh... ni sorang lagi belek gambar anak masa kecik2.....ingatkan si Aimi sorang je hehehe..

    ni rindu nak berbaby ke? kwang kwang kwang.....

    ReplyDelete
  8. rindu nak tgk koleksi gambar2 lama....chem ttp cute!!!

    ReplyDelete
  9. salam, rajin wat scrap lawo2, chem cute banget mata lawo

    ReplyDelete
  10. aku suke pic chem gigit pensel tu....notty....tapi yg pasti anak ko ni yong mmg pandai posing....cute!!!!

    ReplyDelete
  11. seronok tgk gambar lama2 kan...

    ReplyDelete
  12. Bestkan kalo dpt tgk koleksi gambar lama nak...rindu rasa waktu tu...macam2 mimik muka chem :-)

    ReplyDelete
  13. tantek semua gambo cemp..beh ar..

    ReplyDelete
  14. muka chem dari kecik sampai besar, tak berubah!!

    ReplyDelete
  15. suka laa nengok pic chem .. serius akak rasa puas kalau nengok pic chem sebab chem pandai posing depan kamera...so tak rugi gak laa ibu chem beli kamera mahal sekali pun.. hehehhe

    ReplyDelete
  16. yyyea
    kak farah pon ade simpan lagi pic lelama

    itu adalah kenangan

    tau x...bile tgk balik gembar lelama
    siap ajak mr.hubby skali
    dia pon terharu tgk masa anak-anak still kecik lagi

    itu adalah kenangan..

    ReplyDelete
  17. huhu comel sggh chem... rindukan zaman anak kite kecik...

    ReplyDelete
  18. alahai comelnyer chemmmmm.. gerammmm akak tgokkk

    ReplyDelete