18 April 2009

aku dan hari minggu...

nyum nyum nyum..sambil mengunyah dan seterusnya menelan makaroni berkeju bersama dengan kopi o panas! sangat lapar yang membuak2..

dan sangat kepenatan juga. minggu ni, tiada rehat bagi aku. sabtu ahad aku kelije kerja. ya..aku sangat produktif kan?? hahahaha. kesian dengan chem. nasib mak ngah transit sini jap..esok dia ada class. wohooooo..ada bibik! legaaaaaa!

hari ni handle short course kelas jahitan. secara tak langsung aku join le sekali class ni. oh, setelah 15 tahun beb tingkatan 3 aku meninggalkan kelas jahit menjahit..dan kini aku terpaksa memerah otak dan tenaga jemari2, kaki aku ni utk menjahit. objektif aku tak tau le objektif jangka pendek atau jangka pjg..at least pandai jahit baju sendiri pun jadi le...

oh ye..ada pembetulan nak bg tau ni. kursus2 ni atau apa shj kursus yg pernah aku acik cerita kan dulu tu..bukan sesaja rajin join. tapi disebabkan acik handle kursus2 tu, maka acik tumpang le join sekaki dua kaki... ni le sebahagian dari kojo den kek kolej ni..nak details ttg apa2 sahaja kursus pendek, sila layari laman sesawang ini ----> KKHL

dan ahad....ada short course lagi..... dan aku menjangkakan yg aku akan ter'pengsan' esok ptg!

bak kata chem..'help...help...' !

12 comments:

  1. Alahai.. ni yg maleh ni.. ado gamba makanan.. membuat daku lapa....

    Nak blaja design ko.. ahaks! bulih... nanti lah den buek kelas design plak.. tapi takdo lah yg hebat na doh yo... kire tahap den je lah.. stuju tak? hahahah!

    ReplyDelete
  2. at least pandai menjahit baju sendiri??
    hohohoh..
    kite saksikan iaaaaaa!

    wakakaka
    ;)

    ReplyDelete
  3. re akubye : kau buat lah class..aku join!

    re cik penna : cis kau achu! kau golak an akak kau ni yo!!!!

    ReplyDelete
  4. makaroni cesss... terliur haku!!
    yong reti jait baju sendiri.. cayyaaa..
    lenkali wat la kelas pototgrapi laksss... ahakss..

    ReplyDelete
  5. pergh!!!!!
    makaroni hang buat aku meleleh erk YONG, saje jer no (hehhehehe)
    tak per aku taw hang memang rajin. tak rugi semua tu ILMU Yong.

    ** Yong
    tu baru nak mula pojek pertama
    1st dapat quaotation album mahai bebenor, sian kat customer nak bayor nanti. untung cipot bayor mahal payah gak. so dapat cari sesuatu yang reosanable, insyallah. doakan kejayaan aku erk yong, amin

    ReplyDelete
  6. macaroni cheese tu bebetul buat air liur ku meleleh..akak mmg minat bangat macaroni cheese yong..

    bagus bagus..manatau nanti leh jd tukang jahit profesional... leh la i tempah kat u.. ahaks..

    ReplyDelete
  7. sodap ehh macaroni... dapek gak idea nk buat bekpes apa pg ni nanti kang...

    lama benar tinggalkn menjahit tu yong..ingat lg ker...blaja rajin2 k...leh amk tempahan lak lps nih...hehe

    ReplyDelete
  8. banyak kepandaian!? ahaks! den jugak 'pandai' makan pizza!! ahaks!

    ReplyDelete
  9. pelbagai kan ilmu tu baguih.. baguih... err... akak x brp minat! ms pun nan ado! bz....

    ternampak date ann awak this mth-end... sama ngan adik ipar akak! celebrate katner tu Yong?

    ReplyDelete
  10. Juicynya mac& cheese tuh!Pekaba?Jom singgah umah, ada donut cekelat hehehe

    ReplyDelete
  11. kak mimi selalu makan makaroni mesti yang pedas punya.. kalau cheese macam tak lalu jer dengan tekak den yang melayu ni. heheh

    kau ni sama la cam eina jannah tu.. sokmo ada kerja kusus kan. hehhe apa nak buat tu dah memang tugas sapa2 yang keja kat Kolej Komuniti kan.

    ReplyDelete