06 October 2008

The Pink Kebaya


*sajo teman hapdet bebanyak ceritakat blog ni. leh relax jap2..sambil layan channel 188 syawal astro. sempat tadi aku subscribe siaran tu. rm7 je kan..dari aku duk languk dua beranak kat umah ni...seminggu lak tu melanguk..nak balik seremban, kesian lak babah..duk sengsorag sini..tak best tul..kita cuti lama..tapi babah keroje... :(baik layannnn movie. tapi tu lah..sket bebenor movienya..ada 5 aje...anak halal, duyung, congkak, sundel bolong & kl drift..jadilah kan..... :) eh tapi citer anak halal tu best lah..*


tadaaa......her pink kebaya! ibu nya ni pun tak de kebaya tau...;) bila aku sarungkan chem dgn kebaya ni..riiuh rendah diorang...tgk gelagat dia!


mula2 macam ayu habiss lah gayanya...auwww


siap dgn handbag nya bagai...pink kaler jugak....


the girl in pink kebaya dgn atuk...heheheehhee ayu lagi tu..

tiba tang peel dia nak melompat..lompat sana sini...gulik sana sini...dgn her pink kebaya!!!! ayuuuuuuuuu hahahahhaa


tetiba kalut dgn beg nya tu....moh le kita nengok apa yg ada ........


*
*
*
*
*


hahahhahahahahah CJ7 ghupenyeeeeeeee ateeeeee mane duit ghayenyeeeee??????

8 comments:

  1. aduh...ayu sungguh chem berbaju kebaya...kaler pink lagi tuh..i like...cumil bangat..mana ko beli kebaya ni yong???kalo tau leh le belikan tok dina sekali..hehehe..cj7 pon disumbatnya dlm beg tu..budak2 camtu ar kan yong..cam dina gak..sorong le kemana2 beg dia tuh...dah mcm 7eleven ngk dlm beg dia tu..mcm2 ada....kakakaka

    btw, salam aidilfitri ye yong..

    ReplyDelete
  2. lawanya cemp pakai kebaya pink

    ReplyDelete
  3. cumelnya chem... memanag ayulah.. hehehehe tapi mana leh buang lompat2 tu lagi kan ;D

    ReplyDelete
  4. fulamakk kakak!!!
    phewit pinky lg tu..

    ReplyDelete
  5. ala tomelnye pink karer kebaya tu hehe...yg pakai tu lagi ler tomel hehe...

    ReplyDelete
  6. a'ah ler... mana Yong beli kenaya tu? akak carik merata kat masjid india... hampeh! coz anak dara aku tu jeles tgk ibu die ber-kebaya oren thn nie! sian Aisyah..

    pheeewwiitt! siap ada hand-bag lagik! so sweeeettt...

    ReplyDelete
  7. waduh.. waduh.. mmg ayu sungguh chemp ber-pink kebaya... hehe.. mesti dpt bnyk collection duit raya sbb semua org musti terpikat ngan anak dara yg ber-pink kebaya ni...

    SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN drpd: DAYINI & DAYANA

    ReplyDelete
  8. aduhhhhhhhh, comelnyer aweks pink tuh..

    anak sapa la tu??!!

    ReplyDelete