08 October 2008

berkepit...

pergi mana-mana..atau bila balik seremban..aku mesti senang lenang...chem mesti takkan melekat punya kat aku atau babahnya...nak-nak ada mak uchu & mak nyahnya (chem panggil makngahnya).... kalau gi mana2 ada pulak dua bibik ni....diorang lah yg akan buat segalanya..dari buatkan susu..sampailah mandikan dan tukarkan pampers! bukan aku tak mau buat, tapi mmg chem tak nak aku buat!

kalau chem mintak susu..dia akan suh dua emak ni buatkan..kalau dia nampak aku buatkan..dia takkan minum dan pastu hentak2 bagai tunjuk protes!

sampai ada masa2nya..mak ngah mandi pun..dia duk tggu depan pintu toilet! mak aih...betul2 la anak mak ngah...kalau pergi mana2..chem takkan nak naik kereta dgn aku..dia akan naik dgn dua emaknya itu...jgn mak nyah nya tgglkan dia..harus melalak tak hengat dunia...

ha.........mmg aku syok habis lah kalau ada budak berdua tu........muahahhahahahahahaha. kalau tido mlm pun...tak maunya dia tido dgn aku...

makan pun mak uchu yg suapkan..dgn org lain tak mau...

duk berkepit bergambor dgn dua emaknya ini...


mana-mana gmbr mesti ada tengah2 tu chem...


tapi..bila dua emak nya tak de..ha, aku lah yg menjadi pujaaaaaannnn hatinyaaaaa!!!



5 comments:

  1. wah merdeka kejap laa yong....seronok gak kalo anak melekat ngan org lain kejap....he he he boleh bebas sikit...cam lieya laaa...balik kampung si mija mmg konpom melekat ngan atuknye..mamanye ni tak pandang dah sebelah mate....so merdeka laa kejap....keh keh khe keh keh

    ReplyDelete
  2. salam,

    boleh le bercuti sekejap :)

    apa lagi ajaklah babah pergi dating :)

    ReplyDelete
  3. amboi YONg mike...
    rehat ler erk sonok aa
    si chem lak tau tau ajer tak nak kat ibu erk. tu tanda nak manjamanja ngan mak sedra diek yong wei.....;-)

    ReplyDelete
  4. chem nk lepas rindu kt dua makcik dia tuh...tp best ar yong...merdeka kejap..keekekeke..daku pon suka kalo merdeka kejap camtu yong

    ReplyDelete