19 August 2008

jawab tag lagi!!!!!!

ha, ni lah kerja aku time cuti2 ni. byk masa kan. harus lah boleh jawab segala tag bagai kan. hehehe.

**********************************************

RULES***“The rules of the game get posted at the beginning. Each player answers the questions about themselves. At the end of the post, the player then tags 5 people and posts their names, then goes to their blogs and leaves them a comment, letting them know they’ve been tagged. Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.”***END***



What were you doing 5 years ago?

# ketika ni, aku baru pas grade utk bachelor prog. dan pastu terus sambung study lagi.. mmg tak sempat nak keja bagai..aku terikat dgn scholar..tu yg 'terpaksa' gak belajar lagi tuh..hehehehehe. kiranya waktu ni hidup aku mmg untuk belajar, belajar, belajar! arghhhhhhhhhh!!!

What were the 5 things on your to do list today (19 Ogos 08, Tuesday)?

# bangun sahurrr (muahahahahaha ada lagik utang oiiiiii!)
# lepas sobuh, aku ngadap internet dolu
# aku kan tgh cuti semester sekarang..jadiiknya kerja aku pastu adalah tidooooo! dengan puteri sayang aku!
# bawak mama (aku kat kampung lagik ni) gi pasar tani kat Ampangan.
# apa lagi, tiba waktu azan maghrib, aku berbuka puasa da....

What are 5 snacks that you enjoy?

# aku sekarang suka makan Rocky!
# Twisties kaler ijau tu

tu aje la kut..ni pun jenuh aku pikir.pasal aku bukan kaki makan jajan2 :)

What are 5 things that you would do if you were a billionaire?

# akan aku buat sebanyak mungkin amal jariah
# bayar segala hutang piutang yg ada. jgn tinggal sesen pun!
# akan aku beli segalanya apa yang aku nak! muahahahahaha
# akan aku taburkan duit ku itu merata2 tempat shoppinggggggg!!!!!!!
# yg kelima, akan aku fikirkan nanti ye...muahahahahaha tak reti tul aku nak berangan ni tau!

What are 5 jobs you’ve had?

#lepas matrik, time cuti, aku kerja kejap kat kedai Dobi kat seremban. tak banyak kerja yang pernah aku buat selama ni pun...abah tak izin sgt anak-anaknya kerja time cuti..ni pun aku mintak sgt nak kerja kejap! teringinnn sgtttt..
# praktikal jap dalam bidang akaun dan audit kat seremban
#lepas habis master..aku terus di postingkan ngajar di kolej komuniti.. pastu aku menggatal nak kawinnnn! hikhikhikhik

ha, ni je lah keje yg sempat aku buat!


***********************************************

3 comments:

  1. yiehaaaa rajin sggh..yong buatkan/jawabkan utk aku gak..boleh? hahaha

    ReplyDelete
  2. muahahahaha time coti ni lah masa aku berpoya2 ah!

    ReplyDelete
  3. salam

    yong, pergi ambil award kat blog ummi

    ReplyDelete