18 January 2010

@ Broga Hill

entri kali ini, saya tak berapa bersemangat untuk bercerita. boleh gitu? kuliah bagi semester baru ini dah pun bermula. rutin mengajar kembali seperti biasa. dan cabaran juga menanti depan mata! semangat bila cerita tentang sekolah puteri kecil saya tu je. ;) Ini cerita 'kerja-kerja' babah hari minggu yang lepas. mendaki Broga Hill..

atau nama lainnya.. Bukit Broga. ;) sama kan?

oh, saya malas bercerita, pasal saya tak terlibat dalam ini cerita. cuma saya terlibat dalam mengubah sedikit keaslian gambar. ye..ye..babah tak bagi saya 'ubah' sangat-sangat shots nya itu. hahahahahaha.

jom kita tengok dan renung gambar-gambarnya ini.





eh, eh, tiba-tiba saya rasa nak join je naik atas sana...jom, jom. siapa nak ikut????


12 comments:

  1. salam...lawanya tempat ni dan gambarnya pun lawa gak...kat mana bukit broga ni kak yong?

    ReplyDelete
  2. Wah lawanya tempat ni..chem tak pergi sekali ke??hehehe

    ReplyDelete
  3. salam...
    cantik gambarni..
    broga ni kat indonker??
    ticha dah sekolah yerk..
    anak sayapun dah sekolah gak cam tichaler 4 tahun.. terpaksa gak kot idak melepak kat rumahpun tak buat apa...

    ReplyDelete
  4. aduhai yong
    shuntek aa editing mung
    marvelles YONG !
    I like de tone............

    ReplyDelete
  5. Cantiknya gambar ni yong...suka tgk...damai jer rasa...

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. yong...cun giler gambar2 abe ko nie...
    leh ler aku belajar yerk....

    ReplyDelete
  8. yong..ni broga hill yg dekat semenyih tu ke?

    ReplyDelete
  9. Yuhu................ lamanya x jenguk sini...heheheh

    Yong, cantikla Bukit Broga ni, sekali pandang mcm kat obersi gitu...tp saya perasan gak, ramai photog suka gi bukit ni amik gambo... tinggi sangat ke bukit ni?

    ReplyDelete
  10. nice pic..btw,MIL kat smyih..xpernah la kitorg g broga hill nih..xpe,nextime kot blk m'sia bolela pegi..
    oppss..lupe.slmt brkenaln..

    ReplyDelete
  11. yong kat mana nih bukit broga?

    ReplyDelete