28 January 2010

Sukanyeeeeee saya!

inilah antara lagu kegemaran dan kegilaan saya. saya kan peminat setia Search! :) eh tak la setia sgt pun..

Suralaya Dalam D'major

Getar senandung Suralaya menggamit
Diruang sanubari rindu menghimpit
Wajah kasihku melirik senyum tangis

sukar untukku tangkis..ooahhh
Getar senandung Suralaya menggamit
Disudut perasaan cinta menjerit
Bisik kasihku gemersik makin jelasmakin rasa sebegitu ikhlas
Kata-katamu bagaikan sinaryang diterang kabut
Yang sempat kudengar
Hanya madah
Hanya kata

Selamat tinggal…
Aku tersentak langsung tersedar
Cuaca dingin menambat hati yang kian rawan
Terbayang seribu
Kemungkinan
Tergerakku mendakap kau pun hilang..ooo
Dari pandangan
Getar senandung
Suralaya menggamit
Disudut perasaan cinta menjerit
Bisik kasihku gemersik makin rangsang

makin rasa sebegitu terang
Aku tersentak langsung tersedar
Cuaca dingin menambat hati yang kian rawan
Terbayang seribu
Kemungkinan
Tergerakku mendakap kau pun hilang..yeahhh
Bukan beralah
Kecewa kerana cinta
Tapi berduka kecewa kerana rindu
Perjuanganku hanya satu
Bekalan hidup dan matiku
Inginku rasa bersama
Yeah… Yeah… Yeahhhh..
Aku tersentak langsung tersedar
Cuaca dingin menambat hati yang kian rawan
Terbayang seribu
Kemungkinan
Tergerakku mendakap kau pun hilang
Yeah.. yeahh
Aku tersentak langsung tersedar
Cuaca dingin menambat hati yang kian rawan
Terbayang seribu
Kemungkinan
Tergerakku mendakap kau pun hilang…ooo
Dari bayangan…


kalau nak dengar sila klik SINI atau cari je kat mr. google tu..

eh, kalau saya dengar di waktu saya keseorangan, saya boleh nangis tau.. :)


6 comments:

  1. best ke yong...aku cam tak tau jek lagu nie...ketinggalan sungguh aku....aku youtube jap...

    ReplyDelete
  2. kalo lagu search semua lana suke..

    jom bace

    ReplyDelete
  3. akak pun macam tak tau lagu tu yong..tapi lepas baca blog awak ni akak dah dengar kat youtube..hoo hoo memang best..

    ReplyDelete
  4. ello kawan
    sudah lama tak dengor criter nih
    lupa kat aku dah ko;-)

    ReplyDelete
  5. lagu-lagu search memang best2.. i likeee

    ReplyDelete
  6. salam Yong............
    aku tepon nape tak angkat wei
    tu nama lama hang ok lagi tak?

    atter aku nombor ke YONG?

    ReplyDelete