07 July 2009

rindu....

kita rinduuuuuu....
* rindu nak aktif berbelog macam dolu-dolu!
* rindu nak baca sungguh2 cerita korang anak beranak kat belog! selalunya dapat lalu je kat belog korang..
* rindu nak hapdet belog!
* rindu nak edit2 gmbr bagi cun baikkk punyer!
* rindu nak nembak guna cik nikon itu!
aduhhhh..bila lah masa-masa itu akan kembali??????
peace.... :p

14 comments:

  1. kami pun rindu kat ko yong
    rindu kat chem
    rindu citer2 ko
    rindu gambar2 meletup yg ko edit
    rindu lorrrr

    ReplyDelete
  2. Ha'ah la yong...kitaorg pun rindu dgn yong...nak tgk2 pics yang cantik2....citer chem...

    ReplyDelete
  3. harap dapat kembali k.yong...
    rindu dgn keletah chem tu...

    ReplyDelete
  4. hehehe..rindu ya??? akak pun rindu..sib baik selalu nampak kat FB... so taula perkembangan sedikit sebanyak kan... :D

    ReplyDelete
  5. tu la yong, dah lama akak tengok blog yong bersawang.. cepat2 la update. mesti banyak citer pasal chem kat taska kan.. hehehe.. bila nak tembak cik nikon lagi ni

    ReplyDelete
  6. aiyooo..ringkas jer citer..
    nape lambat sgt nak pasang itu streamyx?

    ReplyDelete
  7. yer lah..kami pun rindu nak dengar citer dari yong..citer lama pun tak per..
    rindu kat chem yg dah p nursery tu..big girl dah kan...

    ReplyDelete
  8. xpe yong kami tau yong bz lately ni.. almaklum la masuk umah baru lagi... sure nak ngemas pun bz.... slow² yong... rindu nak tgk pic chem...

    ReplyDelete
  9. cepat ler hapdet yong...lama aku x tgk temkana ko nie....

    ReplyDelete
  10. salah taip ler..."tembakan"

    ReplyDelete
  11. >ke mane kamu pergi kak??
    >miss chem..

    ReplyDelete
  12. kita pun rindu gak.............
    bila la nak ada cerita + gambar baru ni....???

    ReplyDelete