19 June 2009

salam semua...

ala..streamyx kat rumah.. babah dah potong dah...

uwaaa!

kena tggu lepas pindah le baru dapat update blog kaw-kaw punya! kehkehkeh

11 comments:

  1. salam yong.patut ar yong senyap jew..
    takpe nanti dah ado line balik..leh hadpet gilo2..

    yong nak pindah umah baru yew

    ReplyDelete
  2. salam kak yong..beli la broadband..hehehe

    ReplyDelete
  3. alamak dah potong ye msti hidup serba tak kene je mcm nurul klau sehari tak mengadap laptop compem tak leh tidor hahahaha

    ReplyDelete
  4. huhu....sabo yek yong...akak pun skarang jrg sgt ngadap blog.... byk lepak kat FB... :D tunggu la masuk umah baru..blh la on bagai nak rak semula yaa...

    ReplyDelete
  5. patut arrr
    ko senyap sunyi jer yong
    nak pindah dah ke
    xpe...take your time
    nanti dah settle sumer
    ko update baikkkk punyoooooo
    wokeh yong....

    aku pun yong
    harap streamyx kat umah jer lah kalu nak update blog nie..
    kat opis dah x boleh....
    hu hu hu
    kalu streamyx rumah buat hal
    mmg meroyan ler x ngadap blog
    aku rindu kat chem lahhh

    ReplyDelete
  6. kak yong pun dh lama jenguk blog saya... :( dah bersawang dh pun...

    ReplyDelete
  7. oooo patut ler lama x ber update
    nih, nak habaq


    dah pindah blog
    http://truestoryaboutfarah.blogspot.com

    sila tukar url blog saya yea..
    thanks!

    ReplyDelete
  8. wahhh... ghumah baghu tu!

    takpe.. nanti pasang Streamyx lagi advance! lagi laju... Update pun kena laju gaks! heh..

    ReplyDelete
  9. lama tak masuk umah yong, dah baru dah..

    ala tak pe, nanti dah pindah jangan lupa pasang balik streamix tu, tak de la meroyan sangat nanti

    p/s please vote 4 emily B0032 untuk contest aksi menarik bb tido.. boleh tengok info kat blog akak yer yong..

    ReplyDelete
  10. woo potong sbb nak pindah...
    takper, nanti hapdet byk2 hokey...

    ReplyDelete