13 March 2009

hadiah buat ticha!


ye, ticha dapat hadiah dari atuk n opah nya! lama hajat opah eh nak boli kan basikal utk sorang-sorangnya cucu tunggal dia ni.


tu dia, ticha dengan kawan baru dia..si Dora! diangkutnya ke sana sini.



tayar tiga kak..jgn risau le..tak jatuh punyo! hiks!
ishh, tetiba aku takut lak tgk mato si Dora tu ar...


ewah..makin berani nampak!



"buat opah n atuk..terima kasih ye. ticha sangat suka dengan hadiah opah n atuk beri ni....
Ticha sayangggggggggggg opah n atukkkkkkk seluruh dunia!!!!!!!!!!!!"

eh, rasa dah lama sangat tak naik basikal lah!


18 comments:

  1. wah chem dapat beskal dari atuk dan opah yek.. mesti hari2 nak ronda2 dengan beskal.. oo ada pembonceng rupanya.. simata bulat dora tu kan.. boleh geng dengan emily ni..

    ReplyDelete
  2. basikal roda 3 erk chem
    ok ler tu....praktice..
    sat lagi boleh ler tanggal xtra tayar tu yerk chem sayang

    betul ler yong
    kat umah pun ada dora si batrice tu
    seram plak kalu nengok mata dia tu
    nak2 time malam
    cam hidup jer........

    ReplyDelete
  3. wah chem dah 3 tahun...hepy birthday chem!!!!!smuga jadik anak yg bijak+ solehah yea....wah cantik patung dora chem tu...basikal pon comel...

    ReplyDelete
  4. wah best chem dapt beskal...jgn merempit plak ye ;-p

    ReplyDelete
  5. ye ye ye ye kakak dpat beskal....sebok haa nak kendong dora die jugak....cute laa chem....pasni leh laaa jalan2 naik beskal nanti...

    yong, lieya ade beli gak adiah tuk chem....nanti bile kite jumpe2lieya kasi yeak....takpe la lambat sikit yg penting dibeli ngan niat tuk chem....he he he he

    ReplyDelete
  6. >>atikahpun dapat beskal dari opah dia jugak.. lepastu nek chang dia belikan lagi.. naik lemakler dia.. chempun dah 3 tahun boleh geng atikah .. next month atikah 3 tahun gak..

    ReplyDelete
  7. Wah! dpt adiah beskal ek...baik atok dan opah chem tu....:-)

    lps nie petang2 leh lah kayuh beskal kat taman ek....

    ReplyDelete
  8. wah wah wah..bestnya chem...dpt hadiah beskal lagi dari atuk & opah... pas ni blh ronda dgn dora... hehehe....

    akak pun seram tgk mata dora tu..tiba2 terjojol gitu...

    ReplyDelete
  9. wah chem dapat hadiah basika erk
    sayang opah ngan tok erk
    cucu tunggal ghitew lah gamaknya
    sonok lah jadi chem ni...
    happy belated behday buat chem sayang

    ReplyDelete
  10. waaa best nya dia dpt adiah... pas ni ptg2 leh ronda2 yer..

    ReplyDelete
  11. pergh..comel betul beskal skang nih!!

    ReplyDelete
  12. s0not la dia tuuu...dpt beskal...
    jgn tido pon ngan beskal dah ler...
    hehehhe

    ReplyDelete
  13. bestnyer chem dpt beskal atok & opah yerk......sungguh besar mata DORA tu....kayuh chem...jgn x kayuh....

    ReplyDelete
  14. sonot kalau dapat adiah nie hihihi.. leh pinjam x huhuhu

    ReplyDelete
  15. wah bestnyer chem dpt basikal dari atukk leh keliling gi taman ni nanti...

    ReplyDelete