30 June 2008

semalam kan...


macam biasalah...time cuti-cuti panjang ni dapat lah aku mem'bz'kan diri buat LO
bila dah naik kerja semula nanti [jap, nak kira lagik berapa hari nak naik keje semula]..haru lah semula...
nak buat satu pun lum konpom tau!
jadiknya..hargai lah masa cuti aku ini... :p

*using PrimLove Kit..love the color lor...tapi, aku macam rasa ada yg tak kena je dgn ini LO tau..emmmm


semalam kan aku cerita aku bz kononnya.. :p
konon bz main masak-masak... hahahaha
bz layan tamu...
ha..semalam ni lah menunya...macam bz sangat kan..
padahal tak sangat pun...muahahaha
suka..suka..suka...
aku masak simple2 ajo..
kang masak gempak-gempak kang, sekali orang makan tak habis pulak..nayo tau!
masak yg mudah-mudah ajo supaya kasi licin semuanyaaa...!!! :p
nasib licinnnn....

semalam member babah datang rumah, sajor dtg melawat..
maka semalam seharian lah kitorang duk rumah.

kakak pulak bila ada orang datang rumah..pasti peel dia lain tau..
over da over tau....semua barang menan dia nak kuarkan..
dan semalam orang tgh giler sedap makan...dia syok buai-buai dalam....
[sila lihat gambar]

...dalam tudung saji..!!!!
*dush!!dush!!
inilah aksi dia bila ada orang tau...sangat over da over kan?????







2 comments:

  1. bz masak? masak aper? kelakar tol tgk chem masuk dlm tudung saji. bdkX mmg cam tur... mende yg depa tak penah buat sblm nie, abisss tunjuk kat tetamu! yg malu saper? kita...

    Yong, rajin tol awak men-scrap! tapi... kat fp lagi cantik kan coz bigger size!

    ReplyDelete
  2. nur : hehehehe masak yang sonang2 ajo aih...
    tu ler...dah biasa dah nur..dah tak malu dah mak bapak nye nih....hehehe

    ReplyDelete