16 June 2008

<..aku suka..>

ha...ni antara collection scrapping aku.


aku bukan hari2 scrap tau.
bila rasa bosan dan stress melanda..ini lah terapi aku...
konpom release woooooo.....

utk srcapping ni aku guna software Photoshop.
cut n paste je....atau drag aje...
serius, aku bukan ada belajar secara formal pun Photoshop ni..
babah chem yang mula2 ajor aku...
bila dah start tau..ha mula la addicted jap.....


Utk tiap elements bagi tiap layout aku buat ni, aku download dulu..
biasa aku 'sedut' kat Ikeagoddess @ digiscrapdepot..
aku 'sedut' freebies aje...
yg berbayar tu aku tak pernah beli pun...
tak de akaun pay pal la..
babah ada..tapi dia tak pernah pun offer kat aku...hahahaha
jgn mare babah...


korang try la buat scrap ni...pastu korang print out
frame kannya...
syokkkkkkkkk!!!!!

1 comment:

  1. salam,

    dah lama nak belajar photoshop. tapi belum sempat2 lagi. :)

    ReplyDelete