16 August 2010

Kongsi..

Daging Goreng. ala-ala nak hangus pun ada! tapi tetap sedap. oh, sendiri perasan. resepi ? saya ambil di sini http://hanieliza.fotopages.com/?entry=1298633

sila lah mencuba ye puan-puan. :p


Ini ayam masak kerutub. eh, ada tempat panggil ayam kerutuk. kawan-kawan, yg mana satu betul ni ye? resepi. jenuh juga men'google'. arghh! orang tak pandai sangat masak ni, memang lah kan. kena kerja keras sikit. haha. dan akhirnya ketemu dengan resepi kak hanieliza. siapa tak kenal dia kan.

saya ambil di sini http://hanieliza.fotopages.com/?entry=783258. anda boleh mencuba ye. dan hasilnya pasti menyengat! wow!!!

emmm. saya bukanlah seorang yang terer di dapur. peace... :p


4 comments:

  1. oklah tu... nampk sedapp resepi tu... linn pun cenggitu gak intai resepi tiap2 hari kalu idak mmg tak tau nak masak camne.. hheehe

    ReplyDelete
  2. hadoi...kerutub ayam tu aku terliur yong...org jawa punye peberet tuh...mak aku baru mms aku gambar die buat daging kerutub ahad semalam....nangis aku tau! hahahaha

    ReplyDelete
  3. daging goreng tu nampak sedap..nya yong..leh masuk dlm list bersahur..

    ReplyDelete
  4. Ok apa yong..nampak sedap je menu awak tu huhuhu kecur dah air liur akak ha..

    ReplyDelete