26 May 2010

habiskan

ini cerita malam tadi.

ibu terlupa! chem ada teachers day celebration kat sekolah esok. pot luck?? whoish! jam dah tunjuk pukul 9 malam. kedai bukak lagi ke? apa mau bikin ni. mata dah layu. ye, saya suka tido awal. hehehehe.

nah, bekal kosong dah siap! :)


..dan akhirnya, terciptalah agar-agar koktel atau kalau ikut sebutan chem "hagar-hagar"! si chem ni bila nak hilang pelatnya tu. mulutnya becok. hampir nak lelap pun masih nak bercerita. banyaknya cerita awak ni chemmmmm. tapi tak pe, ibu suka. lagi byk awak bercakap lagi ibu suka. shumelllll munyi nye!

macam tak berapa nak menjadi. ala, bila nak pandai masak ni. rupa tiada, tapi rasa macam ada. ada skit sedap! ok sgt dah tu. dari tak de rasa, baik ada sedikit rasa. chem,esok awak makan sama-sama dengan kawan-kawan ye. farieez,kaklong, yaya, ayik, dina dan sorang lagi siapa ek? ala, ibu lupa! makan bagi habis. sedap tak sedap, lain cerita. jgn komen *gelak besar-besar*



tinjau jap kat depan. tengok tuan punya badan, macam biasa lah, buat dek je. entah tahu atau tak tahu!


muah! muah! 8888 juta kali sayang utk awak chem...

9 comments:

  1. maryam pun ada sambutan hari guru hari ni...aku beli air kotak je... suma dpt sowang satu....


    ala..klu ada rasa manisnya tu..sedaplah tu...

    ReplyDelete
  2. rajin hang buat agar2...aku jumaat lepas mia mija punye teacher's day celeb....aku goreng jejari ketam jek heheheeheh....

    ReplyDelete
  3. firdaus nya sekolah celebrate minggu lepas..tp firdaus tak dpt join ..sbb kami ade trip ke kedah ..

    sedap nampak agar-agar tu

    ReplyDelete
  4. salam...sajer singgah sambil2 klik nuff kiter pun ader mari lah klik samer.....hhehehe . sedap nampak "hagar-hagar" tu....

    ReplyDelete
  5. sue: heheheh kira ok lah rasanya. :)

    ReplyDelete
  6. lieya: jejari ketam? oklah. budak2 lagi suka

    ReplyDelete
  7. kak atty: oh, firdaus gi jln2 ye. sedap? tak sedap sgt pun kak.. ;)

    ReplyDelete
  8. jura: ye ye jom kita klik2 nuff!

    ReplyDelete
  9. tgk blog orang, anak memasing sibuk wat homework.. hehe..

    budak pompuan mmg rajin n tekun kan..

    ReplyDelete