10 November 2011

# Akhirnya

Akhirnya dapat juga menda alah yang diidamkan Chempaka ni.hebat kau jah. Chem budak 5 tahun idam menda ni? hahaha. dia duk hari2 sebut iPad acik epal tu sebenarnya. tapi abahnya tak bg nak beli. nipis benar, sekali jatuh berderai kot! :p







Samsung Galaxy Tab1.jadilah..
Babah layan lah. Kalau minta dgn ibu, nan ado ibu nak bagi.
tak beli iPad, time to tab tab tab je lah hahaha
Tapi ingat pesan babah ye Chem;


"Kakak kena share dgn ibu tau."


muekekekeke. itu yang pentingnya :p



3 comments:

  1. wah wah wah
    kelazzzzzz ko chem
    kecik2 dah pakai samsung tab
    acik nie kejap2 mata nengok hah!

    tapi takpe..
    leh share ngan ibu kan
    so, ibu tumpang happy sekali ler tuuu

    ReplyDelete
  2. sape yang untung?? ibunya jugak...

    ReplyDelete
  3. Yong,akak pun guna galaxy tab ni. Berantu budak2 kat rumah ni ha..last2 jd milik diaorg!!
    Chem..jgn lupa pesan babah yg last tu ye hihihi

    ReplyDelete