22 September 2011

# Lapar yang tak ingat punya


semalam punya lah rasa lapar yang amat2 dan selera membuak-buak. haih. berdua pun macam-macam hendak masak. tambah pula dgn jerita Chem, lapar bu. laparr. hehe. tu lah ayat jeritan yang paling ibu suka. kalau dia jerit lain, ibu tak suka! ;)

dengan semangat waja dan perut yang lapar bertungkus dan berlumus masak; gulai ikan talapia masak cili api buh pulak bunga kantan mak aih baunya perghh, talapia goreng (mmg kegemaran Chempaka ni. sekor dia leh habis kan), sup kobis dan sambal tempoyak yg mmg sengaja dipedaskan! heh.

ai kan orang negeri sembilan. sohih lah makan cili api macam kunyah gula-gula :p

selesai masak hanya dalam tempoh 45 minit sahaja. masak je, terus makan tak ingat dunia dah dua beranak ni :p





10 comments:

  1. su, hehe pi lunch pi. *aku pun laparrrrr

    ReplyDelete
  2. wawa: pastinya kena nasi panasss. hehe nak2 pula cuaca sejuk je skrang. manjang lapar :)

    ReplyDelete
  3. berselera aku tgk ikan goreng chem tu..hehe

    ReplyDelete
  4. lily: berebut aku dua beranak dgn ikan goreng sekor tu. kena beli size besar pasni hehehe

    ReplyDelete
  5. sedapnyer..tu sup fish ball yer..rizqi 20 bijik fish ball pun dia leh makan..tapi ikan goreng tu makan ngan nasik panas..fuhhh.bestnyer...

    ReplyDelete
  6. salam..

    Lapar sangat dah bunyinyer...

    ReplyDelete
  7. kak iena: haah sup kobis campur fishball. kegemaran anak dara sorang tu kak hehe

    ratu kebaya: salam juga. mmg laporrrr hehe

    ReplyDelete
  8. adoi bg akk nasi panas + ikan goreng + kicap + gigit cili pon tafe dah phew~

    ReplyDelete