18 May 2012

# Apa cerita pun tak tahu

salam sejahtera kpd kawan-kawan semua. ececeh formal habiskan. sudah lah. keluarkan diri dari beban kerja sebentar. mari kita enjoy.

enjoy lah sangat. :p

takde idea lah nak update belog. ini pun saja sebab kesian tengok belog sendiri. kesian lagi pada tuan tanah belog ni. ada belog, tapi takde idea nak bercerita. baik tutup je lah belog ni wahai tuan tanah.

dalam kepala ni ada macam-macam yang difikirkan sebenarnya. nak juga cuba luahkan dalam blog picisan ni. tapi apa kan daya, tak mampu pula. lebih enak kalau disimpan rapi dalam kotak fikiran ni. kot dikeluarkan, lain pula terjemahannya. adoi tuan tanah, sudah lah dengan karut mengarut tu. kalau karoot komedia lawak lah juga! :p

sebagai penutup, mari lah tuan tanah nak tunjuk gambar-gambar aktiviti cik Chem. selain aktiviti standard dia makan, tido, main, tgk kartun, main tab, main henpon, cium2 ibu, mintak susu berbotol-botol sehari.

ini cubaan Chem buat fridge magnet sendiri.

setelah adunannya dibancuh dan dikeringkan, maka ini lah hasilnya. kura-kura tu agak cacat lah sedikit. haha

menonggeng2 cik Chem warnakan. ikut suka dia je tu.

tu dia. dah siap. tu pun di 'touch up' semula oleh makcik2nya. baru ada rupa. haha. bagus. lepas ni, buat sendiri FM utk negara2 di serata dunia. ha kan senang, tak perlu pergi utk dpt kan FM dah. hahaha


sekian, terima kasih.


2 comments:

  1. comel
    mana dapat tu
    share..nak gark belikan utk batrice
    xtvt2 mcm nie..mmg kesukaan dia

    ReplyDelete
  2. zana, beli kat jusco klu tak silap. makcik2 nya yg rajin belikan.

    ReplyDelete