12 January 2010

syukran..syukran..

hi, saja nak meriangkan hati seorang ibu ni. seronok dan teruja bila anak dah mula bersekolah. eh, pra sekolah.

alalalalala, saya tak habis lagi bercerita pasal sekolah ye??? *sigh*

ada lagi yang sangat meriangkan hati saya ni. puteri kecil saya yg berusia 4 thn ini, dah mula boleh membaca dan mengenal perkataan yang mempunyai 6 suku kata. teruja sangat saya.

ye lah, siapa lagi nak banggakan..kalau bukan ibunya n babahnya ni.. :) anak sorang je pulak tu..over kan?????

*ini buku bacaan pertamannya di sekolah*


**yeah! she can read it! tapi ada masanya dia agak keliru dgn huruf d dan huruf b**


walau bagi orang lain, ia bukan perkara besar, tapi bagi saya..inilah hadiah paling bermakna sebagai pembuka tirai 2010 ini!

syukran ya Allah!


7 comments:

  1. saya pun hantar anak ke sekolah.. tapi dah remaja...

    ReplyDelete
  2. ya Allah sonoknya yong...x lama lg kakak mesti pandai membaca... al-hamdulillah... bijak budka bertuah ni....

    ReplyDelete
  3. dulukan ..fir pun kompius ..ngn uruf tu ..risau sgt kty ...alhamdullilah now..dia lancar dah baca..
    cemp pun pasti boleh .

    ReplyDelete
  4. ok tu yong.. at least dia dah kenal huruf..bijak.. mesti tak sabau nak tunggu her next progress kan..

    ReplyDelete
  5. sapa yg bangga dgn anak sendiri kan? ;)

    ReplyDelete
  6. broga hill?? ingat kan kat zimbabwe
    hahahaaa

    ReplyDelete