08 April 2009

aku suka lagu ni..

heloooo. haip! tajuk entry ni saja je ah! aku suka dgn lagu kat playlist aku tu. tu sahaja. alhamdulillah, chem dah sihat dah. terima kasih atas doa korang semua. walau chem hanya demam, tapi ia cukup buat aku susah hati..hati seorang ibu kan...

isnin lepas, aku join class @ Papier, The Curve..card making. mula ingat nak scrapping dulu, tapi disebabkan antara kami ada yang mahu buat kad bagi pelajar pada konvo nanti, maka ia didahulukan. next time, scrapbooking!

nak cerita byk pun tak reti. bukan aku hengat pun apa term-termnya! class selama 2 jam tu, langsung tak terasa lama bagi aku. duk ralit habis ngadapnya. alih2 terus terlebih masa. nasib tak dicaj lebih! soli ar teacher

ni lah teacher nya..apa tah nama..tak hengat!


sorry la, gmbr agak sungguh tidak memuaskan. grrr! aku la ni...oh sebut psl kamera,ni nak habaq, huhuhuhuhu kamera gedabak kami tu 'masuk ward' dah..ada problemo la....


tadaa, ni antara kad yang dibuat... nasib ar kan, buruk-buruk pun aku nak tunjuk gak kat korang. mostly kita guna kaedah stamping..ishh mcm2 alat gak la yg digunakan. aku tengah duk bayangkan, kalau lah buat kerja-kerja ni kat rumah, hai..boleh bayangkan si Chem tengah duduk tengah-tengah meja tu! tak dapek lah acikkkkkk oi!


kad yg kat atas ni, sebenarnya cikgu tu ajar nak buat design pokok. tapi aku tersilap stamping! terbalik. teacher tu gelakkan aku. dia ckp, aku buat pokok bakau! aku jawab.."ni abstrak cikgu." kehkehkehkehkeh


rama-rama dgn ayam comel tu pun guna stamping gak...


camner?? cantik ka???? ha, baik korang kata cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
muahahahahaha pocoyo poyo lah lu yong!


19 comments:

  1. Suke tgk kad birthday tu...tak kiralah bakau tbalik ke apa ke,,,bg sy tetap kreatif dan chantek....

    ReplyDelete
  2. eh, ok, cantik bangat. He he he ...

    ReplyDelete
  3. ok lah tu yong leh tahan gak ler cantiknya

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah Chem dad sihat..maka ibu pun senang hati..
    terbalik pun cuns gak yong...bukan pasan pung hehehe... akak lglah buta seni...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah chem dah sihat yer.. yong, giler lawa kad ko... pasn leh arr design kad cantik2 bagi kat hb... sure leh masuk frame wat koleksi... hehhee..

    ReplyDelete
  6. salam...cantik la kad tu mcm kad yangn di print pulak ekk...

    ReplyDelete
  7. cun cun cun
    sat lagi x kata cun ko marah plak yong...he he he...tp ikhlas nie..mmg cun pun...
    lepas nie ko x yah beli kat besday dah.....hand made jer....lagi bermakna ko......

    alhamdulillah, chem dah sihat
    senang sikit hati kan bila anak2 dah sihat...kalu demam or sakit tu....kita rasa cam nak ganti tempat depa jer....

    ReplyDelete
  8. aku dok seremban, dok umah ayah aku tu.berulang keje putrajaya.ko dok area kajang ke?

    ReplyDelete
  9. bestnya buat kad, dah macam kat sekolah2 yek.. terasa cam budak2 jer main tampal2, stamping2. hehehe tak kisah ler yang penting kreatif. lepas ni tak yah sibuk2 nak beli kad besday.. boleh buat sendiri!

    ReplyDelete
  10. YONG!!! cantik..cantik..cantik..akak suka... lawala... buat satu utk akak ya... anto bln 8 nanti.. hahahahaha... booking siap2 dgn yong...kaler pepel mesti ada tau.. ahaksss....

    ReplyDelete
  11. canteeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

    huhhh...lega !

    hehhehe yong
    terbalik ek pokok tuh..
    kalau x habaq..kami pon x tau
    hehhehe

    chem dah sihat?
    alhamdulillah..

    ReplyDelete
  12. >>salam..
    >>chem dah sihat okle tu..
    >>bestnyer dah start belajo dah cikgupun comei... sampai terlebih masa... bestnyer okler tu selalunyer bab kreatifni tak lerh nak straight sangat.. cantikjer teman nengoknyer yong..

    ReplyDelete
  13. cantik arrr... kalo kami buat ntah aper² jadinyer...

    ReplyDelete
  14. >wah...cantek2...bestnye kalau dapat join gak..
    >chem da sihat ye kak..Alhamdullillah..

    ReplyDelete
  15. wowwww cantezzzznya yong!!!nurul minat btol dlm wat kad2 ni dari zaman sek sampailah skrang...cuma aktiviti tu akan berjalan time besday sesape hehehehe...

    ReplyDelete
  16. yong....tutorial ko nak cari kat mana yerk...he he he...aku nak buat signature ler....

    ReplyDelete
  17. cantiklah kad buatan sendiri nie.. leh jimat belanja kan...

    ReplyDelete
  18. cannntikkkk cekguuuu..(hiskkk tp memang cantik pun)
    alhmdulilh chem dah sembuh suker sy dengar

    ReplyDelete