17 February 2009

ting tong!

siapa punya ni?????
kakak punya lah....
glamersss gitu....
[ ni ayat kes rindukan kakak lah ni ]


eh, nak cerita sikit pasal movie geng: upin ipin. dah gi tgk. ohh, bagi aku hebat jugaklah cerita tu. aku suka lak tengok watak 'hantu durian' tu ! agak susah tul nak dapatkan tiket tau.

dan pada yang ingin pergi menonton, pastikan anda tunggu sehingga ke akhir cerita ye. sampai betul-betul habis. bukan apa, time aku tgk tu, pada penghujung cerita, penontons ada yang sampai 3 kali bangun, duk semula. pasal ingat dah habis betul, rupanya masih ada dua, tiga scenes cinonit lagi!

tapi kan, meh sini aku nak cerita. cuma satu je masalah aku ni. sehebat mana pun cerita, sesedih atau seseram mana pun cerita..kalau gi tengok wayang, mesti ada saat dan tikanya aku akan terlelap!!!! serius! tak terkecuali lah ari tu..masa tgk upin ipin tu. memang ada part yang aku terlelap! hahahahahahahaha ting tong betul aku kan!

ingat lagi dulu, masa teman ikut asben tgk cerita The Rock. buleh aku terlelap sampai sudah. hahahahaha tensi betul cik abg aku time tu!

i'm sorrryyy!

tapi dun wori lah. walau aku terlelap barang seseken dua, bagi aku movie upin ipin tu tetap best!

22 comments:

  1. sempat lg ko terlelap erk yong...bila plak turn aku nak tgk nie...

    ReplyDelete
  2. camna ko leh terlelap dgn bunyik hantu durian & ular beso yg kuat itu???? hehehe..

    eh yong, apa scene lg lepas tu? aku tgk sampai scene si sigh & sorang lg org jahat dlm kwsn oopet tu je. ada scena lain lagi ek?
    ish rugii rugiii....

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ramai dah puji best nie...bile laa nak gi ni.....excited tahap gedik dah aku ni yong he he he he ehe h

    wah glamer gitu spek kakak...aku suke...cuns!!!

    ceh, betul le ko ni yong...leh lagi ko terlelap haaaa....

    oooo chem kat kampung yeak....leh plak die tak mo ikut korang kan...siap di bye2 nye lagi hi hihi...mesti seronok sangat le tu dok ngan opah....apelagi yong, honeymoon le kamoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. mesti yong rindu bangat kat chem time nie kan..


    spek chem tu kelasssss..acik jeles la..hahaha..

    ReplyDelete
  5. adoii yong leh lak ko terlelap ha.... part mana yg terlepas tu.... linn lak tak sempat nak tetido sbb aliff duk lah takutt.... adehhhh


    chem kat umah nenenk lagi ker? alahai mesti rindu bangett ni?

    comell sgt spek chem tu... nak pinjam leh?

    ReplyDelete
  6. kak..chem x blk lg ker..
    sure akak rindu ngan riuh rendah chem kan...ehehe...

    besh erk kak upin ipin...nnti nk tgk gak lah..bw dak kecik tuh...tp ramai kate ssh nk dpt tiket, manjang penoh jerk..

    ReplyDelete
  7. masa muda dulu kalau tengok wayang ni mata segar bugar
    bila dah tua ni aku rasa macam tak leh nak NAPEH duk dalam panggung ni YONG
    dengornya upin ipin ni best. Panggung penuh ajer wei. kat warta ni tak adalah pulak. nak kena pergi alamnada (HUHUHU)
    ** Yong
    suka aa gambor chem bawah ni
    kalorpul

    ReplyDelete
  8. yong g dgn chems ke g dgn abahnye? hehehe..bes ye..byk tul review² psl U&I ni..nk g tgk bwk Ghazi..tp die tk bape mnat sgt U&I ni..yg minat sgt si adha dgn dijah..siap ade koleksi DVD lg..tp emang bes kan..hah dlm pgl pn die ade selit lawat betul³ ipin ni..kiut laaa..

    lawak nye yong ni..agaknye gelap kot..tu tertdo ..kami pnah skali je tertdo..cite LOTR yg 1st..tp tu sbb lama sgt..pastu tgk midinite plak tu..dengkur lgik hahaha..smpi kna kejut..

    ReplyDelete
  9. hahah... yong ko siap terlelap seseken 2 tuh... hmm cam best jer citer tuh... alahai.. sure rindu kat chem kan..
    cantik giler arr yong buat

    ReplyDelete
  10. >>salam...
    >>dah gi tengok geng yerk?? ramai dah gini..jeles betoiler.. semua kata best...
    >>ingatkan temanjer yang tertido masa tengok wayang.. yong pun gitu.. sampai suami teman memang malas dah mengajak, kadang memalukan siap dengkur, sejuk kan sedapjer tido.tambahan sound effect..

    ReplyDelete
  11. erk can eko leh telelap ni Yong!akk kalo tgk muvie le mata ku buntang skali hahaha

    ReplyDelete
  12. banyak kejutan :)

    kami tidak akan bangun selagi nama-nama pelakon atau perkataan the end atau tamat keluar

    sudah terbiasa dengan cerita yasmin :)

    satu jalan cerita yang bagus, tak rugi menonton :)

    ReplyDelete
  13. ish..yong ko tgal kan ticha ngan opah dia eks...hahahaha..terer betul lah ko...kuat hati..kalo aku la tu gak berjurai2 air mata nih..mak aku dh byk kali MINTAK kanda..sunyi katanya xde kwn..sian gak aku..tp nak buat mcm mana..aku xble lah berpisah ngan kanda even dh ada balqis..huwaaaaa...

    ReplyDelete
  14. lor yong...blh awak terlelap masa tgk movie.. so far, akak tak pernah lagi la jadi gitu.. ahaksss.. sabo jelaa... haaaa betul cakap awak tu... ada 2 3 scene lagi yg tak habis kan... ingatkan dah habis... kitorang lagi best, siap stop lagi, padahal dah start turun tangga masa ut.. org lain pun stop gak sebab nak tgk.. hehehe..

    ReplyDelete
  15. lor yong...blh awak terlelap masa tgk movie.. so far, akak tak pernah lagi la jadi gitu.. ahaksss.. sabo jelaa... haaaa betul cakap awak tu... ada 2 3 scene lagi yg tak habis kan... ingatkan dah habis... kitorang lagi best, siap stop lagi, padahal dah start turun tangga masa ut.. org lain pun stop gak sebab nak tgk.. hehehe..

    ReplyDelete
  16. Hehehehe...camnerlah yong leh terlelap tgk citer upin & ipin tu?......

    Ni tgh windu kat chem ek?...

    ReplyDelete
  17. alhamdulillah, bangga kan dengan org muda macam dema tu. Tapi wak, ada jugak yg kondem, kata mengarutlah, tulah, nielah...

    Kalo mat salleh punya citer, kena tipu takpe... kalo citer melayu macam-macam dema duk kecohkan...

    Entahlah manusia nie...

    ReplyDelete
  18. yong..cantik ar spek chem..tu kalo akak tgk mesti kenan nie.

    sok baru kty nak tgk citer geng nie..
    susah tol nk dpt ticket..

    ReplyDelete
  19. haih dlm wayang leh lelap.. ekekkeee... sabo je la.. chem balik la.. ibu dah rindu tuh.. cun ar spek tuh...

    ReplyDelete
  20. sini takder cinema...tunggu vcd ajelah tuk anak teruna tu!

    ReplyDelete
  21. i'm sorry.. (heheh dah macam amir Raja lawak plak)

    kelakar la dengor kau boleh terlelap tu.. akak ni ada2 masa jer terlelap, nak2 kalau citer2 boring, conpem tido sampai habis, tapi kalau citer best, memang konsentret abis la.. hehehe

    ReplyDelete
  22. adoi lawaknya... tgk wayang boleh terlelap....punyala besar gabak skrin depan mata & sound system yg kuat2 pun bole terlelap.....hahahha... lawak tul la.

    ReplyDelete