13 November 2008

'kerja sekolah' panjang menjela...

hari ni aku cuti. cuti yang sepatutnya aku ambil khamis lepas. tapi tah cemane aku buleh lupa yang aku sepatutnya cuti khamis tu!! ohhhh...sampai cuti pun buleh lupa!


bila cuti ni, barulah aku boleh jawab tag2 bagai. banyak sgt dah 'kerja sekolah' yang korang bagi tertangguh nak buat. tag ni mmg panjang menjela lah weh... aku pun tak tag pada sesiapa..kalau rasa nak buat, persilakan...pada tag-tag yang lain tu, tunggu2 lah..ada masa lagi nanti, aku buat..


Tagged by: maria

Starting time: 9.15 am

Name: panggil ayong je..

Sisters: angah (26) & adik (23)

Brothers: adik-adik ipar..

Shoe size: 6 / 7

Height: 163cm (eh, weight tak nak tanya ke??? hehehe)

Where do you live: currently in Kjg.

Have you ever been on a plane: MAS & AirAsia

Swam in the ocean: fobia laut! ohh..aku pernah hampir-hampir nak lemas!

Fallen asleep at school: pernah. sbb boring cikgu ngajor!

Broken someone’s heart: aku manusia biasa, tak lari dari melakukan kesalahan!

Fell off your chair: ado…

Sat by the phone all night waiting for someone to call: ohhh, tetiba teringat kenangan masa berchenta!!!

Saved e-mails: ikut mood!

What is your room like: sempoi!

What’s right beside you: katil!

What is the last thing you ate: sekeping biskut raya! (ingat nak masak nasi goreng pagi tadi, alih2 gas pulak habis! adoi..)

Chicken pox: pernah.

Sore throat: lama dah tak kena!

Stitches: opsss! Ado!

Broken nose: eeeeeeee…

Do you believe in love at first sight: itu lah kuasa mata kan!

Like picnics: sangattt suka!

Who was/were…The last person you danced with: dgn my chempaka. Babah tak suka dancing2 gitu! hahahahaha

Last made you smile: pagi tadi..oppps! biarlah rahsia…

You last yelled at: students aku semalam..


Today did you…

Talked to someone you like: babah dgn my Chempaka lah..

Kissed anyone: itu babah dgn my Chempaka! ohhh..perkara wajib tu…

Get sick: peyut tgh hangen je nih..apsal tah..

Talk to an ex: emmmmm..tak!

Miss someone: sure lah..

Who do you really hate: biarlah rahsia…

Do you like your hand-writing: TAK. Hand-writing ku sentiasa berubah! Ikut mood..boleh cenggitu????

Are your toe nails painted: ehhhh tak !

Whose bed other than yours would you rather sleep in: umah mak & hotel je le…

What color shirt are you wearing now: putih..

Are you a friendly person: lagi lama kenal,lagi org nampak aku ni mmg ‘gila-gila person’!

Do you have any pets: maaf..mmg tak berminat!

Do you sleep with the TV on: selalu! Pasal Chem lah ni…

What are you doing right now: ngadap buat tag lah!

Can you handle the truth: harap-harap..

Are you closer to your mother or father: dengan mak sudah tentu! Dgn abah, segan sikit! Dia serius!

Do you eat healthy: nak buat mcm mana??? nasi lemak dgn roti canai acik tu sodapp!

Do you still have pictures of you & your ex: arghhhh..sudah kena koyak! gile nak simpan???!!

If you’re having a bad day, who are you most likely to go to: peluk my Chempaka kuat-kuat…dan menangis bersama…

Are you loud or quiet most of the time: ikut mood…

Are you confident: kadang-kadang…

5 things I was doing 10 years ago:
- start masuk matrikulasi
- berjoli sakan dgn kawan-kawan!
- tgh kemaruk berchenta gak time ni!
- pertama kali bekerja ‘part time’ bila cuti semester @ kedai dobi..

5 things I would do if I were a billionaire:
- kalau kita kaya sgt, pasti ke bahagia???????

5 of my bad habits:
- cepat marah!
- mulut ni kadang-kadang laser!
-Aku ni boros lah!

-tak reti driving slow2..arghhh!
-aku cepat rasa bosan!

5 places I’ve lived/living:
- kjg
- jasin
- senawang
- sintok

-gambang,kuantan

5 people I tag:
ohhh..pada seiapa lah yg nak buat tag ini!

fin
9.34 am


habisss sudah...


8 comments:

  1. hiks byk nyer keja skolah....rajin-rajin wat..pastu ulangkaji balik....hahahaha

    ReplyDelete
  2. ala yong, sama ler kita, gas dah abis.. hehehe

    panjangnyer nak buat tag.. nasib aku tak kena.. yang sedia ada pun tak buat lagi

    ReplyDelete
  3. rajin ko buat keja sekolah nie...huhuhu...gas dah habis???klu eija lor...bab tag2 nie malas nak buat!!!!

    ReplyDelete
  4. yong..bab tak reti drive slow2 tu yg aku gerun...wooo kire minah rempit gak le ko nie.....zoooom!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Apa pikir yong smpai cuti pun leh lupa...tinggi kita sama la yong...

    ReplyDelete
  6. salam,

    ni budak UUM ke?

    saja tanya :)

    cuti pun boleh lupa ke? :)

    ReplyDelete
  7. em.. u mmg tinggi.. kak t 157cm jer..suka baca jawapan u.. tulus ikhlas.. i like..

    ReplyDelete