09 August 2008

"After This Our Exile'

layan cerita ni, memang tak rugi. aku bukanlah peminat cerita HK. starting cerita mcm best la pulak. pastu terus sambung layannnn. mula tgk aku sorang aje. pastu dtg la pulak asben aku...dia kata 'mcm best je ni'. aku sengih jek. pastu dah setengah cerita, dtg pulak adik aku. terus join sama.. :P

tapi gue mmg ckp best la. sinematografinya (betul ke aku eja nih??) babah kata tu yg best. garap cerita juga best! no wonder la kan dpt anugerah Best Film masa Anugerah Filem Asia.

sila klik sini ----------> klik

aku suka ini budak berlakon! Gouw Ian Iskandar. He won Best Supporting Actor and Best New Performer at the recently concluded Hong Kong Film Awards kat Hong Kong. dalam cerita ni mmg expresi muka dia...terer habis!
mungkin korang dah pernah nonton kan???

2 comments:

  1. mcm best kan citer nie? akak nie... tgk film HK or Korea ada musim! last mth musim tgk citer Filipina kat Kirana. Now tgh tgk Olympic (kott!) Mklm-lah... 4thn sekali...

    ReplyDelete
  2. kak nur : hehehe yong pun kak..ikut mood..

    ReplyDelete