10 June 2008

rasa nak pengsan....

dah berhari-hari dah rasanya aku ngadap paper budak2 nih..rasa nak muntah la pulak kali nih...hahahaha marking paper...tul la dulu ingat pesan lecturer aku dulu...

'kalau jawab tu, tulislah dgn kemas-kemas...nanti jgn sampai lecturer awak tensen menandanya....'

baru aku perasan betapa benarnya pesanan lecturer aku dulu tu....sekarang ni aku rasa mcm mana yg dia ckp tu. kalau tgk tulisannya..mak aih...mmg bikin poning!! mmg menyirap je...dapat lak kalau jawapan memanjangnya tak de yg betul. mmg nak kena lah tuuuu...

tapi..ni lah..dah tanggungjawab aku kan...nak tak nak..baik buruk..aku kena telan gak....tapi kan dalam pada tensen2 yuh, ada gak part kelakornya...mcm2 lah jawapan. yang tak logik tak masuk dek akal pun ada. tu semua bikin gue gelak segelakkkkkknyeeee!!!!!

aku kena adil. bila stress...aku kena la stop marking kan. kang tak pasal2 ada yg memanjang je kena pangkahhhh. hahahahah. aku kena la kembali ceria....so, tu pasal la aku main internet ni jap!!!!!

..dan layan algu ni wehh...sedap gilerssss. aku suka rentak lagu nih....lirik lagu enggak paham dong aih!!!!

Buronan Cinta- The Lima

Banyak sudah yang menegur
Nanti aku kan tersungkur
Dengan gaya ku menggoda
Setiap perempuan di mata

Tapi dunia cukup besar
Untuk simpan rahasia
Sudah terjerat baru terasa bagai
Oh..

(Chorus)

Oh buronan cinta
Terjepit di antara
Dua pacar berbeda
Pada waktu yang sama

Yang kiri belum tutur
Kanan juga begitu
Lebih baik ku lari
Cari pacar yang baru

Aduh.. aku buronan cinta
Aduh.. aduh..

Puas si cari gadis sempurna
Tapi belum ku jumpa
Semua punya kekurangan
Jadi kutambah pilihan

Bagaimana mereka tahu
Semua rahasiaku
Demi kebebasan biarlah bergelar
Oh…

(repeat Chorus)

Aduh.. aku buronan cinta
Aduh.. aduh..
Ku buronan cinta

Sampai kapan ku begini
Ku sendiri pun tak pasti
Mungkin ku begini sampai ke tua

Oh.. oh oh oh oh.. aku..

No comments:

Post a Comment