12 May 2008

now, i feel...



emm...ada feel sket la hari ni...feel cedih punya...editing pun cedih semacam jek..
hidup ni pun kalau tak de masalah,tak syok jugak kan???
but, i need to be strong...gotta be tough! elehhhhh
no crying..kerna once you cry,it's hard to stop! ahaks!
iye..mmg kena strong...
rasa macam nak kembali kpd zaman kanak2 dulu lah..
dunia yang penuh dgn kegirangan..tanpa permasalahn yang terlampau..hikhikhik
aku rasa macam nak melompat..tinggi-tinggi..biar dapat gapai apa
jua yang aku inginkan..
tapi aku perlu ingat, yang aku perlu bersyukur..atas segalanya..
dan aku perlu hadapi segala 'dalang-dalang' yang sengaja
menimpa kepala otak aku ni....
doakan aku ye!!!!!

*You can have everything in life that you want if you will just help enough other people get what they want.

3 comments:

  1. salam yong..
    sabarlah dan menangislah kalau perlu.menangis tu perlu utk mencuci mata yg berhabuk ibarat wiper cuci cermin keta.he he

    ReplyDelete
  2. ada satu petua yg selalu diimplement bila sedih..SHOPPING.. agak berjaya lah...tapi satu hal je...HABIS DUIT je...selalu sy beli bj anak2,beli kasut ke...pastu nyesal, sedih satu hal, duit habis satu hal... tapi.. PUAS HATI...he..he..

    ReplyDelete
  3. tak kisah walau mcm mana pun masalah yang datang...

    yang penting mcm mana kita menyelesaikannya :D

    ReplyDelete